Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

KOT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
395   2000200524250 G.52425 50 praw marketingu Kotarbińskiego / Kotarbiński, Jacek.
396   2001700221540 G.33643 Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip.
397   2001700221564 G.33645 Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip.
398   2001700221571 G.33646 Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip.
399   2001700221588 G.33647 Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip.
400   2001700242903 G.24450 Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / Kotler, Philip..
401   2000200652755 G.65275 Influencer marketing : czyli ekonomia twórców XXI wieku / Kotarbiński, Jacek.
402   2000200652786 G.65278 Influencer marketing : czyli ekonomia twórców XXI wieku / Kotarbiński, Jacek.
403   2000200652779 G.65277 Influencer marketing : czyli ekonomia twórców XXI wieku / Kotarbiński, Jacek.
404   2000200652762 G.65276 Influencer marketing : czyli ekonomia twórców XXI wieku / Kotarbiński, Jacek.
405   2001700026527 G.17241 Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki / Kotler, Philip..
406   2000200191421 G.19142 Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki / Kotler, Philip..
407   2000200191438 G.19143 Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki / Kotler, Philip..
408   2000200538004 G.53800 Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Kotarbiński, Jacek.
409   2000200538011 G.53801 Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Kotarbiński, Jacek.
410   2000200539377 G.53937 Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Kotarbiński, Jacek.
411   2000200539360 G.53936 Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Kotarbiński, Jacek.
412   2001700371641 G.41654 Marketing / Kotler, Philip.
413   2001700371658 G.41655 Marketing / Kotler, Philip.
414   2001700371665 G.41656 Marketing / Kotler, Philip.
415   2001700371672 G.41657 Marketing / Kotler, Philip.
416   2001700371689 G.41658 Marketing / Kotler, Philip.
417   2000200505419 G.50541 Marketing / Kotler, Philip.
418   2000200505402 G.50540 Marketing / Kotler, Philip.
419   2000200505396 G.50539 Marketing / Kotler, Philip.
420   2000200519348 G.51934 Marketing / Kotler, Philip.
421   2000200519331 G.51933 Marketing / Kotler, Philip.
422   2000200547921 G.54792 Marketing / Kotler, Philip.
423   2000200586661 G.58666 Marketing / Kotler, Philip.
424   2000200586654 G.58665 Marketing / Kotler, Philip.
425   2000200586647 G.58664 Marketing / Kotler, Philip.
426   2000200640080 G.64008 Marketing / Kotler, Philip.
427   2000200640134 G.64013 Marketing / Kotler, Philip.
428   2000200640127 G.64012 Marketing / Kotler, Philip.
429   2000200640110 G.64011 Marketing / Kotler, Philip.
430   2000200640103 G.64010 Marketing / Kotler, Philip.
431   2000200640097 G.64009 Marketing / Kotler, Philip.
432   2000200653523 G.65352 Marketing / Kotler, Philip.
433   2001700324371 G.36653 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
434   2001700324326 G.36654 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
435   2001700324333 G.36655 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
436   2001700324340 G.36656 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
437   2001700324296 G.36657 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
438   2001700347950 G.39215 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
439   2001700347967 G.39216 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip..
440   2000200482963 G.48296 Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip.
441   2000200482970 G.48297 Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip.
442   2000200506256 G.50625 Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip.
443   2000200520566 G.52056 Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip.
444   2000200547136 G.54713 Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip.
445   2000200547143 G.54714 Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip.
446   2000200547440 G.54744 Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip.
447   2000200554431 G.55443 Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip.
448   2000200554424 G.55442 Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip.
449   2000200632894 G.63289 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
450   2000200632887 G.63288 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
451   2000200632870 G.63287 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
452   2000200632863 G.63286 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
453   2000200632856 G.63285 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
454   2000200636199 G.63619 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
455   2000200636212 G.63621 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
456   2000200636205 G.63620 Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Kotler, Philip.
457   2000200593201 G.59320 Marketing management / Kotler, Philip.
458   2000200597094 G.59709 Marketing management / Kotler, Philip.
459   2001700287683 G.29386 Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip.
460   2001700287737 G.29387 Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip.
461   2001700319896 G.35919 Principles of marketing / Kotler, Philip..
462   2000200426165 G.42616 Principles of marketing / Kotler, Philip.