KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing /

Marketing management
Kotler, Philip.
Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev ; wyd. pod red. Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KOT )
Poznań :
Dom Wydawniczy Rebis,
cop. 2025.
XXX, 642 s. : il. ; 28 cm.
Na okł.: Na podstawie najnowszego szesnastego wydania oryginału.
Indeksy.
978-83-8338-228-9


 



Analiza rynku
Badania marketingowe
Dystrybucja
Handel detaliczny
Kampanie marketingowe
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Lojalność klientów
Marka
Marketing bezpośredni
Marketing szeptany
Odpowiedzialność społeczna
Polityka cenowa
Pozycjonowanie
Projektowanie usług
Rynek konsumencki
Rynki zagraniczne
Sprzedaż osobista
Strategie rynkowe
Zarządzanie logistyką
Zarządzanie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.64013 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 26/04/2025 Zamów
WYP G.64012 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 11/05/2025 Zamów
WYP G.64011 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 11/05/2025 Zamów
WYP G.64010 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 15/06/2025 Zamów
WYP G.64009 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 27/04/2025 Zamów
WYP G.64008 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 06/04/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: