KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna /

przyszłość jest immersyjna /
Marketing 6.0 : the future is immersive
Kotler, Philip.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekł. Dorota Gasper.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KOT )
Warszawa :
MT Biznes,
2024.
235, [1] s. : il. ; 24 cm.
978-83-8231-496-0


 



Internet
Komunikacja marketingowa
Marketing 6.0
Marketing behawioralny
Marketing cyfrowy
Marketing interaktywny
Media społecznościowe
Pokolenie Alfa
Pokolenie Z

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.63621 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 26/04/2025 Zamów
WYP G.63620 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 18/05/2025 Zamów
WYP G.63619 Marketing. PR. Reklama.KOT wypożyczona 22/06/2025 22/05/2025 Zarezerwuj
WYP G.63289 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 09/04/2025 Zamów
WYP G.63288 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 18/05/2025 Zamów
WYP G.63287 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 24/04/2025 Zamów
WYP G.63286 Marketing. PR. Reklama.KOT 30 dni 16/03/2025 Zamów
CZYT G.63285 Marketing. PR. Reklama.KOT Nocne -
Rekord:
ISBN: