KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing /

Kotler, Philip.
Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KOT )
Poznań :
Rebis,
2012.
XXV, 708, [114] s. : il. ; 28 cm.
Tyt. oryg.: "Marketing management 14th edition".
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Indeksy.
978-83-7510-933-7


 



Analiza
Badania
Ceny
Handel
Kanały marketingowe
Klienci
Komunikacja
Konsumenci
Marka
Marketing
Planowanie
Podręczniki akademickie
Prognozy
Przedsiębiorstwa
Relacje
Rynek
Usługi
Zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.41658 Marketing.PR.Reklama.KOT wypożyczona 16/05/2024 24/03/2024 Zarezerwuj
WYP G.41657 Marketing.PR.Reklama.KOT 30 dni 05/07/2022 Zamów
WYP G.41656 Marketing.PR.Reklama.KOT 30 dni 14/04/2024 Zamów
WYP G.41655 Marketing.PR.Reklama.KOT wypożyczona 15/02/2024 16/01/2024 Zarezerwuj
WYP G.41654 Marketing.PR.Reklama.KOT 30 dni 24/03/2024 Zamów
WY K.17151 Marketing.PR.Reklama.KOT 30 dni Zamów
WY K.17150 Marketing.PR.Reklama.KOT 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: