KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama na rynku telewizyjnym : nowe modele biznesowe a rozwój technologii /

nowe modele biznesowe a rozwój technologii /
red. nauk. Aleksandra Chmielewska, Marlena Kondrat ; [aut] Maja Bednarska, Paweł Bobrowski, Przemysław Broniszewski, Aleksandra Chmielewska, Marcin Grabowski, Agnieszka Heba, Łukasz Kołdys, Marlena Kondrat, Wojciech Kowalczyk, Anna Kozłowska, Małgorzata Laskowska, Joanna Nowakowska, Antonina Rachoń, Marek Robak, Nikodem Sarna, Aleksander Serdiukow, Marcin Wiśniewski, Izabela Zawiślińska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (REK )
Warszawa :
Dom Wydawniczy Elipsa,
2024.
286 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
978-83-8017-559-4


 



Analiza danych
Kampanie reklamowe
Muzyka
Personalizacja reklam
Reklama telewizyjna
Rynek VOD
Telewizja cyfrowa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.63241 Marketing. PR. Reklama.REK 30 dni 09/03/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: