Reklama na rynku telewizyjnym : nowe modele biznesowe a rozwój technologii / red. nauk. Aleksandra Chmielewska, Marlena Kondrat ; [aut] Maja Bednarska, Paweł Bobrowski, Przemysław Broniszewski, Aleksandra Chmielewska, Marcin Grabowski, Agnieszka Heba, Łukasz Kołdys, Marlena Kondrat, Wojciech Kowalczyk, Anna Kozłowska, Małgorzata Laskowska, Joanna Nowakowska, Antonina Rachoń, Marek Robak, Nikodem Sarna, Aleksander Serdiukow, Marcin Wiśniewski, Izabela Zawiślińska.
Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 2024.
- 286 s. : il. ; 24 cm.
ISBN 978-83-8017-559-4
Reklama telewizyjna
Telewizja cyfrowa
Rynek VOD
Kampanie reklamowe
Analiza danych
Muzyka
Personalizacja reklam
G.63241