KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /

jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów /
Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Wyd. 2, 3 dodr.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SER )
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2022.
206, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 205-[207].
978-83-01-21318-3


 



Design thinking
Projektowanie usług
Service design
Systematic inventive thinking
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.58412 Marketing. PR. Reklama.SER 30 dni 27/04/2023 Zamów
Rekord:
ISBN: