KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

    Strategie i mechanizmy marketingu politycznego = Political marketing strategies and mechanisms / pod red. Jana Garlickiego ; [aut. Olgierd Annusewicz et al.].
    Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : Dom Wydawniczy Elipsa, 2010. - 234, [1] s. : il. ; 24 cm.
    (Studia Politologiczne / Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego =) (Political Science Studies / University of Warsaw. Institut of Political Sciences,)
 
Nazwy aut. na s. 234-[235]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii.  
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
    ISBN 978-83-7151-870-6 (Elipsa)

Marketing polityczny
Polityka
Komunikacja polityczna
Wybory
Kampanie wyborcze
Media masowe
Wizerunek
Konflikty polityczne
Społeczności lokalne
Marketing lokalny
Marketing ekonomiczny