KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategie i mechanizmy marketingu politycznego = Political marketing strategies and mechanisms /

pod red. Jana Garlickiego ; [aut. Olgierd Annusewicz et al.].
Warszawa :
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : | Dom Wydawniczy Elipsa,
2010.
234, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych, ISSN 1640-8888 ; vol. 16)
(Studia Politologiczne / Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego = 1640-8888 ; vol. 16)
Nazwy aut. na s. 234-[235]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
978-83-7151-870-6 (Elipsa)


 



Kampanie wyborcze
Komunikacja polityczna
Konflikty polityczne
Marketing ekonomiczny
Marketing lokalny
Marketing polityczny
Media masowe
Polityka
Społeczności lokalne
Wizerunek
Wybory

Rodzaj dokumentu:
Książka


http://polona.pl/item/45924089

Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: