KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych /

Dejnaka, Agnieszka.
Agnieszka Dejnaka.
Wyd. 2.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (DEJ )
Warszawa :
CeDeWu,
2023.
199 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 177-184.
978-83-8102-675-8


 



Decyzje zakupowe
E-konsumenci
Media społecznościowe
Web 2.0

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.61173 Marketing. PR. Reklama.DEJ wypożyczona 31/05/2024 26/03/2024 Zarezerwuj
WYP G.58583 Marketing. PR. Reklama.DEJ wypożyczona 16/05/2024 01/02/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: