KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zachowania konsumentów : aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu /

aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu /
Górka-Chowaniec, Agnieszka.
Agnieszka Górka-Chowaniec.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (GÓR )
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
cop. 2022.
304 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-296.
978-83-208-2480-3


 



Badania empiryczne
COVID-19
Gastronomia
Konsumenci
Żywność

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.55676 Marketing.PR.Reklama.GÓR 30 dni 13/04/2023 Zamów
Rekord:
ISBN: