KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach /

New rules of sales and service. How to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
Scott, David Meerman.
David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SCO )
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2015.
339 s. : il. ; 20 cm.
978-83-01-18295-3


 



Kupowanie
Marketing
Media społecznościowe
Obsługa klienta
Sprzedaż
Techniki sprzedaży

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.46860 Marketing. PR. Reklama.SCO 30 dni 13/03/2024 Zamów
WYP G.46859 Marketing. PR. Reklama.SCO 30 dni 24/04/2022 Zamów
WY G.46858 Marketing. PR. Reklama.SCO 30 dni 30/06/2020 Zamów
Rekord:
ISBN: