KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Procesy integracji a konsumpcja i zachowania w aspekcie racjonalności /

Małysa-Kaleta, Agata.
Agata Małysa-Kaleta.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (MAŁ )
Katowice :
Wydaw. AE,
2005.
63 s.: tab.; 24 cm.
(Racjonalność w zachowaniu polskich konsumentów / Akademia Ekonomiczna w Katowicach 7)
(Racjonalność w zachowaniu polskich konsumentów / Akademia Ekonomiczna w Katowicach 7)
Bibliogr. s. 61-62
83-7246-287-9


 



Globalizacja
Integracja europejska
Konsumenci
Marketing
Zachowania konsumenckie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
CZYT G.27750 Marketing.Pr.Reklama.MAŁ Nocne -
Rekord: