KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa /

koncepcja marketingowa /
Oczkowska, Renata.
Renata Oczkowska.
Zarządzanie (MANAGEMENT) (OCZ )
Kraków :
Wydaw. AE,
2005.
291 s.: tab.; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN ISSN 0209-1674 nr 164)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN 0209-1674 nr 164)
Bibliogr. s. 266-277
83-7252-246-4


 



Joint venture
Przedsiębiorstwa
Strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
CZYT G.24473 Zarządzanie.OCZ Nocne -
Rekord: