KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Język reklamy w komunikacji marketingowej na przykładzie sloganu /

Antczak, Katarzyna.
Katarzyna Antczak. Rola prowokacji w reklamie społecznej / Dominika Jagła.
Bielsko-Biała :
Wydawnictwo Bielskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Informatyki im. J. Tyszkiewicza,
2000.
132, [1] s., [12] s. tabl. kolor., il. kolor. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
(Zeszyty Naukowe - Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
Praca współwydana.
Bibliogr. s. 52, 129.
Streszcz. ang.
83-86050-69-1


 



Komunikacja marketingowa
Prowokacja reklamowa
Reklama
Reklama społeczna
Slogan reklamowy

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.16632 Magazyn 30 dni 27/10/2012 Zamów
Rekord: