|
Język reklamy w komunikacji marketingowej na przykładzie sloganu /
|
|
Antczak, Katarzyna.
|
|
Katarzyna Antczak. Rola prowokacji w reklamie społecznej / Dominika Jagła. |
|
Bielsko-Biała :
|
|
Wydawnictwo Bielskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Informatyki im. J. Tyszkiewicza,
|
|
2000.
|
|
132, [1] s., [12] s. tabl. kolor.,
il. kolor. ;
24 cm.
|
|
(Zeszyty Naukowe / Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
(Zeszyty Naukowe - Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
|
|
Praca współwydana.
Bibliogr. s. 52, 129.
Streszcz. ang.
|
|
83-86050-69-1
|
|
|