KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

9 praw marketingu B2B : poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business /

poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business /
Dziewięć praw marketingu B2B :
Szermelek, Michał.
Michał Szermelek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SZE )
Gliwice :
Helion,
cop. 2024.
187, [2] s. : il. ; 21 cm.
978-83-289-1214-4


 



B2B marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing przemysłowy
Promocja

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.62603 Marketing. PR. Reklama.SZE 30 dni 18/05/2025 Zamów
WYP G.62602 Marketing. PR. Reklama.SZE wypożyczona 27/07/2025 31/05/2025 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: