KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Influencer Marketing : potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami /

potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami /
Łaszkiewicz, Anna.
Anna Łaszkiewicz.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (ŁAS )
Łódź :
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
2022.
158, [3] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 143-156.
978-83-8331-087-9


 



Gospodarka cyfrowa
Influencer marketing
Influencerzy
Marketing internetowy
Media społecznościowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.60400 Marketing. PR. Reklama.ŁAS 30 dni 24/04/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: