|
TRA
|
| Nr |
|
Kod kreskowy |
Nr inw. |
Tytuł |
Autor |
| 257 |
|
2000200498094 |
G.49809 |
Marketing premium / |
Trawka, Dominika. |
| 258 |
|
2000200508670 |
G.50867 |
Marketing premium / |
Trawka, Dominika. |
| 259 |
|
2000200508663 |
G.50866 |
Marketing premium / |
Trawka, Dominika. |
| 260 |
|
2000200429166 |
G.42916 |
Psychologia sprzedaży : podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe / |
Tracy, Brian. |
| 261 |
|
2000200501572 |
G.50157 |
Psychologia sprzedaży : podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe / |
Tracy, Brian. |
| 262 |
|
2000200587415 |
G.58741 |
Psychologia sprzedaży : podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe / |
Tracy, Brian. |
| 263 |
|
2000200611752 |
G.61175 |
Psychologia sprzedaży : podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe / |
Tracy, Brian. |
| 264 |
|
2000200611745 |
G.61174 |
Psychologia sprzedaży : podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe / |
Tracy, Brian. |
| 265 |
|
2001700202907 |
G.31840 |
Transformacyjne public relations a media masowe / |
|