KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Transformacyjne public relations a media masowe /

red. nauk. Krzysztof Gołata ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (TRA )
Poznań :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2009.
131, [1] s.: rys.; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1689-7374 114)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1689-7374 114)
Bibliogr. przy pracach.
978-83-7417-384-1


 



1989-
Polska
pracodawcy
prasa
Public relations
Środki masowego przekazu
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
CZYT G.31840 Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) : TRA Nocne -
Rekord:
ISBN: