|
SCO
|
| Nr |
|
Kod kreskowy |
Nr inw. |
Tytuł |
Autor |
| 827 |
|
2000200468608 |
G.46860 |
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / |
Scott, David Meerman. |
| 828 |
|
2000200468592 |
G.46859 |
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / |
Scott, David Meerman. |
| 829 |
|
2000200468585 |
G.46858 |
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / |
Scott, David Meerman. |
| 830 |
|
2001700344836 |
G.38905 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / |
Scott, David Meerman. |
| 831 |
|
2001700344850 |
G.38907 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / |
Scott, David Meerman. |
| 832 |
|
2001700344867 |
G.38908 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / |
Scott, David Meerman. |
| 833 |
|
2001700344874 |
G.38909 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / |
Scott, David Meerman. |
| 834 |
|
2000200561835 |
G.56183 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / |
Scott, David Meerman. |
| 835 |
|
2000200561842 |
G.56184 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / |
Scott, David Meerman. |
| 836 |
|
2000200574491 |
G.57449 |
Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / |
Scott, David Meerman. |