KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy /

jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy /
The new rules of marketing and PR :
Scott, David Meerman.
David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SCO )
Warszawa :
Wolters Kluwer Polska,
2009.
283 s. ; 25 cm.
Indeks.
978-83-7601-566-8


 



Blogi
Fora internetowe
Internet
Komunikatory internetowe
Marketing
Marketing wirusowy
Media masowe
Plan marketingowy
Podcasty
Public relations
Reklama
Serwisy społecznościowe
Strony internetowe
Strony WWW

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.38909 Marketing.PR.Reklama.SCO 30 dni 18/01/2020 Zamów
WYP G.38908 Marketing.PR.Reklama.SCO 30 dni 14/04/2024 Zamów
WYP G.38907 Marketing.PR.Reklama.SCO 30 dni 13/03/2024 Zamów
WY G.38906 Marketing.PR.Reklama.SCO 30 dni Zamów
CZYT G.38905 Marketing.PR.Reklama.SCO Nocne -
Rekord:
ISBN: