Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

BAD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
557   2000200430834 G.43083 Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze /
558   2001700310640 G.35242 Badania marketingowe - nowe wyzwania /
559   2001700310657 G.35243 Badania marketingowe - skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
560   2001700145099 G.21459 Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
561   2000200487500 G.48750 Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
562   2000200489269 G.48926 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
563   2000200489276 G.48927 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
564   2000200489283 G.48928 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
565   2000200489313 G.48931 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
566   2000200489306 G.48930 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
567   2000200489290 G.48929 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
568   2000200496489 G.49648 Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
569   2000200496496 G.49649 Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
570   2000200518129 G.51812 Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
571   2000200545583 G.54558 Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /
572   2000200647713 G.64771 Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
573   2000200647706 G.64770 Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
574   2000200647690 G.64769 Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
575   2001700265056 G.26998 Badania marketingowe w Internecie : praca zbiorowa /
576   2001700371399 G.41629 Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją /
577   2001700371405 G.41630 Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją /
578   2000200430841 G.43084 Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
579   2001700237336 G.23840 Badania rynku : metody, zastosowania : praca zbiorowa /
580   2000200539261 G.53926 Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? /