KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /

nowe metody badań i zastosowania /
red. nauk. Róża Milic-Czerniak.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BAD )
Warszawa :
Difin,
2019.
226 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. przy pracach.
978-83-8085-914-2


 



Badania marketingowe
Big data
Doświadczenie użytkownika
Eye-tracking
Media społecznościowe
Misselling
Satysfakcja pracowników
Usługi finansowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54558 Marketing.PR.Reklama.BAD 30 dni 28/03/2024 Zamów
WYP G.48930 Marketing. PR. Reklama.BAD wypożyczona 15/04/2024 13/03/2024 Zarezerwuj
WYP G.48929 Marketing. PR. Reklama.BAD 30 dni 25/05/2023 Zamów
WYP G.48928 Marketing. PR. Reklama.BAD 30 dni 04/06/2022 Zamów
WYP G.48927 Marketing. PR. Reklama.BAD wypożyczona 29/04/2024 27/03/2024 Zarezerwuj
WY G.48926 Marketing. PR. Reklama.BAD 30 dni 19/11/2019 Zamów
P G.48931 Marketing. PR. Reklama.BAD 30 dni 10/10/2021 Zamów
Rekord:
ISBN: