• Biblioteka Naukowa UTH
    • en en
    • pl pl
  • Login 🔐
Logo
  • Strona Główna

  • Ulubione

  • Bazy danych

  • e-Czasopisma

  • Biblioteka Cyfrowa

  • Filmy instruktażowe

  • Regulamin

  • Zaproponuj książkę

Wirtualne półki

  1. Home
  2. Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

ZAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
530   2001700198033 G.31277 Zarządzanie marketingowe : koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze = Marketing management : marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects /
531   2001700236605 G.23837 Zarządzanie marketingowe /
532   2000200605676 G.60567 Zarządzanie marketingowe /
533   2001700346779 G.39098 Zarządzanie produktem : kreowanie produktu /
534   2001700346786 G.39099 Zarządzanie produktem : kreowanie marki /
535   2000200449027 G.44902 Zarządzanie relacjami w biznesie : współczesne wyzwania /
536   2001700340128 G.38231 Zarządzanie relacjami z klientami : praca zbiorowa /
537   2001700340135 G.38232 Zarządzanie relacjami z klientami : praca zbiorowa /
538   2000200591412 G.59141 Zarządzanie silną marką /
539   2001700308401 G.35019 Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
540   2001700308418 G.35020 Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
541   2001700308425 G.35021 Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
542   2001700308432 G.35022 Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
543   2000200442653 G.44265 Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
Biblioteka Naukowa Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej
Wypożyczalnia Jutrzenki, 02-231 Warszawa ul. Jutrzenki 135
Wypożyczalnia Jagiellońska, 03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 82F
Wtorek - Czwartek: 8:00-15:00
Sobota: 8:30-15:00
Niedziela: 8:30-13:30
biblioteka@uth.edu.pl

© 2005 - 2025 Comptech-IT