KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie marketingowe : koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze = Marketing management : marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects /

koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze = Marketing management : marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects /
praca zbiorowa pod red. Teresy Żabińskiej i Leszka Żabińskiego.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (ZAR )
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2007.
400 s.: il.; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
978-83-7246-885-7


 



Badania jakościowe
Banki
Banki detaliczne
Biura podróży
Case study
CRM
H&M
Handel elektroniczny
klienting
Linie lotnicze
Marketing
Marketing lateralny
Marketing relacji
Marketing symultaniczny
Marketing usług
Produkt
Przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwa handlowe
Przemysł odzieżowy
Studium przypadku
Supermarkety
Tanie linie lotnicze
Turystyka
Usługi medyczne
Wieloczynnikowa dynamiczna funkcja produkcji
Zara
Zarządzanie marketingowe
Zarządzanie wiedzą

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
CZYT G.31277 Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) : ZAR Nocne -
Rekord:
ISBN: