Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

POD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
497   2001700296777 G.38788 Kryzysowe public relations / Podraza, Urszula.
498   2001700296784 G.38789 Kryzysowe public relations / Podraza, Urszula.
499   2001700296807 G.38791 Kryzysowe public relations / Podraza, Urszula.
500   2001700364254 G.40902 Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA / Podlaski, Arkadiusz.
501   2001700364261 G.40903 Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA / Podlaski, Arkadiusz.
502   2001700147772 G.11601 Podręcznik marketingu /
503   2001700047539 G.12760 Podstawy marketingu : praca zbiorowa /
504   2001700147161 G.22586 Podstawy marketingu : praca zbiorowa /
505   2001700371825 G.41672 Podstawy marketingu /
506   2001700371832 G.41673 Podstawy marketingu /
507   2001700371849 G.41674 Podstawy marketingu /
508   2000200638148 G.63814 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
509   2000200638131 G.63813 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
510   2000200638124 G.63812 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
511   2000200644231 G.64423 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
512   2000200644262 G.64426 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
513   2000200644255 G.64425 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
514   2000200644248 G.64424 Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
515   2001700331065 G.37306 Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Podobas, Izabela.
516   2001700331089 G.37308 Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Podobas, Izabela.
517   2001700331096 G.37309 Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Podobas, Izabela.
518   2001700331102 G.37310 Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Podobas, Izabela.
519   2000200604068 G.60406 SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Podrez-Siama, Ewelina.