|
POD
|
| Nr |
|
Kod kreskowy |
Nr inw. |
Tytuł |
Autor |
| 497 |
|
2001700296777 |
G.38788 |
Kryzysowe public relations / |
Podraza, Urszula. |
| 498 |
|
2001700296784 |
G.38789 |
Kryzysowe public relations / |
Podraza, Urszula. |
| 499 |
|
2001700296807 |
G.38791 |
Kryzysowe public relations / |
Podraza, Urszula. |
| 500 |
|
2001700364254 |
G.40902 |
Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA / |
Podlaski, Arkadiusz. |
| 501 |
|
2001700364261 |
G.40903 |
Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA / |
Podlaski, Arkadiusz. |
| 502 |
|
2001700147772 |
G.11601 |
Podręcznik marketingu / |
|
| 503 |
|
2001700047539 |
G.12760 |
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / |
|
| 504 |
|
2001700147161 |
G.22586 |
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / |
|
| 505 |
|
2001700371825 |
G.41672 |
Podstawy marketingu / |
|
| 506 |
|
2001700371832 |
G.41673 |
Podstawy marketingu / |
|
| 507 |
|
2001700371849 |
G.41674 |
Podstawy marketingu / |
|
| 508 |
|
2000200638148 |
G.63814 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 509 |
|
2000200638131 |
G.63813 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 510 |
|
2000200638124 |
G.63812 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 511 |
|
2000200644231 |
G.64423 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 512 |
|
2000200644262 |
G.64426 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 513 |
|
2000200644255 |
G.64425 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 514 |
|
2000200644248 |
G.64424 |
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / |
|
| 515 |
|
2001700331065 |
G.37306 |
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / |
Podobas, Izabela. |
| 516 |
|
2001700331089 |
G.37308 |
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / |
Podobas, Izabela. |
| 517 |
|
2001700331096 |
G.37309 |
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / |
Podobas, Izabela. |
| 518 |
|
2001700331102 |
G.37310 |
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / |
Podobas, Izabela. |
| 519 |
|
2000200604068 |
G.60406 |
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / |
Podrez-Siama, Ewelina. |