KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /

zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko /
Philip Kotler, Sadia Kibria, Mariusz Soltanifar, Barbara Mróz-Gorgoń.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (POD )
[Miejsce nieznane] :
Kotler impact,
2024.
790 s. : il. ; 25 cm.
9798325598838


 



Badania ilościowe
Badania jakościowe
Badania marketingowe
Biznes
COVID-19
Innowacje
Kompetencje marketingowe
Modele mentalne
Pokolenie Alfa
Projektowanie
Przedsiębiorczość społeczna
Przedsiębiorstwa
Strategie marketingowe
Studium przypadków
Sztuczna inteligencja
Transhumanizm
Wywieranie wpływu
Zarządzanie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.64425 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni 10/05/2025 Zamów
WYP G.64424 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni Zamów
WYP G.64423 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni 27/04/2025 Zamów
WYP G.63814 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni 26/04/2025 Zamów
WYP G.63813 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni 06/04/2025 Zamów
WYP G.63812 Marketing. PR. Reklama.POD 30 dni 17/04/2025 Zamów
CZYT G.64426 Marketing. PR. Reklama.POD Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: