Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

MAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
299   2000200625872 G.62587 AdWords i Analytics : zostań certyfikowanym specjalistą / Marzec, Krzysztof.
300   2000200625889 G.62588 AdWords i Analytics : zostań certyfikowanym specjalistą / Marzec, Krzysztof.
301   2000200487531 G.48753 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
302   2000200521075 G.52107 E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy /
303   2000200527886 G.52788 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
304   2000200527893 G.52789 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
305   2000200541523 G.54152 E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy /
306   2000200583752 G.58375 E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy /
307   2000200591986 G.59198 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
308   2000200591979 G.59197 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
309   2000200591962 G.59196 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
310   2000200591955 G.59195 E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
311   2000200596653 G.59665 E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy /
312   2000200541585 G.54158 Mariaż nauki z praktyką : najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach : studia przypadków /
313   2001700146539 G.19202 Marketing : podręcznik europejski /
314   2001700239972 G.24141 Marketing : podręcznik europejski /
315   2000200448051 G.44805 Marketing : podręcznik europejski /
316   2000200565659 G.56565 Marketing : podręcznik akademicki /
317   2000200566304 G.56630 Marketing : podręcznik akademicki /
318   2000200585220 G.58522 Marketing : sztuka konkurowania i współpracy /
319   2000200585213 G.58521 Marketing : sztuka konkurowania i współpracy /
320   2000200585206 G.58520 Marketing : sztuka konkurowania i współpracy /
321   2000200449331 G.44933 Marketing communication : selected issues /
322   2000200556633 G.55663 Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marzec, Krzysztof.
323   2000200643647 G.64364 Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marzec, Krzysztof.
324   2000200643630 G.64363 Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marzec, Krzysztof.
325   2000200643623 G.64362 Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marzec, Krzysztof.
326   2000200555032 G.55503 Marketing kreatywny : sztuka czy manipulacja? : podręcznik akademicki /
327   2000200506263 G.50626 Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka /
328   2000200487654 G.48765 Marketing mobilny /
329   2000200614166 G.61416 Marketing okiem młodych naukowców /
330   2000200444565 G.44456 Marketing polityczny w gorsecie mediów /
331   2001700354453 G.40007 Marketing produktów systemowych, sieciowych : podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa /
332   2001700198026 G.31279 Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia /
333   2001700273228 G.27910 Marketing terytorialny /
334   2001700273198 G.27912 Marketing terytorialny /
335   2001700273174 G.27913 Marketing terytorialny /
336   2001700273211 G.27914 Marketing terytorialny /
337   2001700281087 G.28803 Marketing usług profesjonalnych. T. 6, Usługi bogate w wiedzę /
338   2000200487678 G.48767 Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
339   2000200505754 G.50575 Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
340   2000200505747 G.50574 Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
341   2001700326290 G.36784 Marketing w ochronie zdrowia /
342   2000200487685 G.48768 Marketing we współczesnej gospodarce : wybrane zagadnienia /
343   2001700240114 G.24162 Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /
344   2001700240138 G.24163 Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /
345   2001700240121 G.24164 Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /
346   2001700240244 G.24165 Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /
347   2001700240299 G.24166 Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa /
348   2000200548140 G.54814 Promocja usług / Marczak, Mirosław.
349   2000200589020 G.58902 Promocja usług / Marczak, Mirosław.