KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Mariaż nauki z praktyką : najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach : studia przypadków /

najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach : studia przypadków /
Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach :
pod red. Grażyny Golik-Góreckiej.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (MAR )
Łódź :
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
2020.
166 s. : il. ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego )
(Akademia Zarządzania i Finansów / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego )
Bibliogr. przy rozdz.
978-83-64462-52-8


 



Marketing
Przedsiębiorstwa
Zarządzanie marketingiem

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54158 Marketing.PR.Reklama.MAR 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: