START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Działalność marketingowa producenta reklamy zewnętrznej na przykładzie firmy PRO-WIT /

Krakowiak, Katarzyna.
Katarzyna Krakowiak, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Zbigniew Ciekanowski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
66 s.: rys., tab.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Ciekanowski, Zbigniew rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
29708 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
przedsiębiorstwo
marketing mix
reklama zewnętrzna

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.2182) Tylko na miejscu 27/10/2012 -