KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Działalność marketingowa producenta reklamy zewnętrznej na przykładzie firmy PRO-WIT /

Krakowiak, Katarzyna.
Katarzyna Krakowiak, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Zbigniew Ciekanowski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
66 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Ciekanowski, Zbigniew rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



marketing mix
prace licencjackie
przedsiębiorstwo
reklama zewnętrzna

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2182 2182 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: