KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Mapowanie wrażeń : kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów /

kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów /
Mapping experiences : a complete guide to customer alignment through journeys, blueprints, and diagrams,
Kalbach, James.
James Kalbach ; tł. Maksymilian Gutowski, Przemysław Janicki.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KAL )
Gliwice :
Wydawnictwo Helion,
cop. 2022.
XXV, [1], 397 s. : il. ; 17x23 cm.
Bibliogr. s. 389-397.
978-83-283-8572-6


 



Diagramy
Klienci
Kreowanie wartości
Mapowanie wrażeń
Pracownicy
Usługi
Wizualizacja wartości

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.59547 Marketing. PR. Reklama.KAL 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: