KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia inwestowania w uwagę czyli jak skutecznie budować markę i zwiększać sprzedaż w nowym świecie mediów społecznościowych /

Day trading attention : how to actually build brand and sales in the new social media world
Vaynerchuk, Gary.
Gary Vaynerchuk ; tł. Kalina Świrko.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (VAY )
Warszawa :
Wydawnictwo OSMPower,
2024.
359 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 355-357.
978-83-67163-44-6


 



Marka
Media społecznościowe
Reklama
Tiktokizacja

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.64068 Marketing. PR. Reklama.VAY 30 dni Zamów
WYP G.64067 Marketing. PR. Reklama.VAY 30 dni 25/06/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: