KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business promocja, zasięgi, pozycjonowanie, strategia, firma, oferta, produkt, rynek, reklama, klient, sprzedaży, marketing, dystybucja

promocja, zasięgi, pozycjonowanie, strategia, firma, oferta, produkt, rynek, reklama, klient, sprzedaży, marketing, dystybucja
Michał Szermelek
Michał Szermelek
192 s.
978-83-289-1849-8


 




Rodzaj dokumentu:
E-BOOK


Dostęp zdalny - https://han.uth.edu.pl/han/ebookpoint/
Książka - https://biblio.ebookpoint.pl/9prb2b/9-praw-marketingu-b2b-poznaj-podstawowe-zasady-dzialania-i-sposoby-myslenia-w-marketingu-business-t-michal-szermelek/e

Rekord:
ISBN: