95110 (to nie jest sygnatura)
|
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20250111032416
|
041 -Język dokumentu [ , ]
|
polski
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
E-BOOK
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
|
9788328918498
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [ , ]
|
Michał Szermelek
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
|
|
promocja, zasięgi, pozycjonowanie, strategia, firma, oferta, produkt, rynek, reklama, klient, sprzedaży, marketing, dystybucja
|
|
Michał Szermelek
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Onepress
|
920 -ISBN [ , ]
|
978-83-289-1849-8
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
192 s.
|
336 -Typ zawartości [ , ]
|
Tekst
|
337 -Typ mediów [ , ]
|
Komputer
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,8]
|
Okładka
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]
|
Informacje o książce
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]
|
Spis treści
|
|