KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast
95110 (to nie jest sygnatura)

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20250111032416

041 -Język dokumentu [ , ]

polski

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

E-BOOK

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788328918498

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [ , ]

Michał Szermelek

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
promocja, zasięgi, pozycjonowanie, strategia, firma, oferta, produkt, rynek, reklama, klient, sprzedaży, marketing, dystybucja
Michał Szermelek

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Onepress
2024

920 -ISBN [ , ]

978-83-289-1849-8

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

192 s.

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst

337 -Typ mediów [ , ]

Komputer

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,8]

Okładka
https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/9prb2b_ebook.jpg

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Informacje o książce
https://biblio.ebookpoint.pl/9prb2b/9-praw-marketingu-b2b-poznaj-podstawowe-zasady-dzialania-i-sposoby-myslenia-w-marketingu-business-t-michal-szermelek/e

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Spis treści
https://biblio.ebookpoint.pl/9prb2b/9-praw-marketingu-b2b-poznaj-podstawowe-zasady-dzialania-i-sposoby-myslenia-w-marketingu-business-t-michal-szermelek/e#spis-tresci

Egz.