KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu badania eksperymentalne,consumer insight,jakościowe badania marketingowe,uwarunkowania kulturowe w badaniach marketingowych

badania eksperymentalne,consumer insight,jakościowe badania marketingowe,uwarunkowania kulturowe w badaniach marketingowych
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
260 s.
978-83-7695-836-1


 




Rodzaj dokumentu:
E-BOOK


Dostęp zdalny - https://han.uth.edu.pl/han/ebookpoint/
Książka - https://biblio.ebookpoint.pl/e_22hj/badania-marketingowe-wobec-nowych-trendow-w-otoczeniu-krystyna-mazurek-lopacinska-magdalena-sobocinska/e

Rekord:
ISBN: