KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast
94606 (to nie jest sygnatura)

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20250111032416

041 -Język dokumentu [ , ]

polski

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

E-BOOK

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788376958361

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [ , ]

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
badania eksperymentalne,consumer insight,jakościowe badania marketingowe,uwarunkowania kulturowe w badaniach marketingowych
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
2021

920 -ISBN [ , ]

978-83-7695-836-1

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

260 s.

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst

337 -Typ mediów [ , ]

Komputer

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,8]

Okładka
https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/e_22hj_ebook.jpg

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Informacje o książce
https://biblio.ebookpoint.pl/e_22hj/badania-marketingowe-wobec-nowych-trendow-w-otoczeniu-krystyna-mazurek-lopacinska-magdalena-sobocinska/e

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Spis treści
https://biblio.ebookpoint.pl/e_22hj/badania-marketingowe-wobec-nowych-trendow-w-otoczeniu-krystyna-mazurek-lopacinska-magdalena-sobocinska/e#spis-tresci

Egz.