KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Era prosumenta 2.0 : jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej, i polecając innym, aby robili to samo /

jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej, i polecając innym, aby robili to samo /
Pro-sumer power II! : how to create wealth by being smarter, not cheaper, and referring others to do the same
Quain, Bill.
Bill Quain ; przeł.Tomasz Kućma.
Wyd. uaktual.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (QUA )
Warszawa :
Studio Emka,
2024.
137, [3] s. : il. ; 21 cm.
978-83-67107-73-0


 



E-commerce
Konsumenci
Prosumenci

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.63038 Marketing. PR. Reklama.QUA 30 dni 08/12/2024 Zamów
Rekord:
ISBN: