KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Efekt viralowy : jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają /

jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają /
Contagious : why things catch on
Berger, Jonah.
Jonah Berger ; wstęp do pol. wyd. Piotr Bucki ; przekł. Monika Malcherek.
Wyd. w nowej szacie graficznej.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BER )
Warszawa :
MT Biznes,
2021.
248 s. : il. ; 22 cm.
(Marketing - MT Biznes )
978-83-8231-051-1


 



Marka
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Psychologia tłumu
Reklama
Techniki sprzedaży
Viral

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.63877 Marketing. PR. Reklama.BER 30 dni Zamów
WYP G.63876 Marketing. PR. Reklama.BER 30 dni 26/04/2025 Zamów
WYP G.62593 Marketing. PR. Reklama.BER 30 dni 06/04/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: