KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wspólnota ekspertów : zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu /

zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu /
Bojakowski, Waldemar.
Waldemar Bojakowski.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BOJ )
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego,
2023.
359, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach / Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; no 4178)
Bibliogr. s. 333-359.
978-83-229-3835-5


 



Branding narodowy
Marka narodowa
Naród
Zarządzanie marką

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.61987 Marketing. PR. Reklama.BOJ 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: