KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

E-commerce 2.0 : zbuduj dochodowy sklep internetowy : strategia i marketing krok po kroku /

zbuduj dochodowy sklep internetowy : strategia i marketing krok po kroku /
E-commerce 2.0 :
Przybylski, Przemysław.
Przemysław Przybylski ; dodatkowe rozdziały eksperckie: E. Bartnik [i 10 pozostałych].
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (PRZ )
[Katowice] :
Wydawnictwo Expertia,
cop. 2021.
506, [1] s. : il. ; 22 cm.
Nazwy autorów dodatkowych rozdziałów eksperckich tylko na obwolucie.
978-83-67098-02-1


 



Branding
E-commerce
Facebook
Google Ads
Google Analytics
Marka
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
Sklepy internetowe
Social media marketing
Sprzedaż internetowa
Storytelling
Strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.61917 Marketing. PR. Reklama.PRZ 30 dni 14/06/2025 Zamów
WYP G.61916 Marketing. PR. Reklama.PRZ 30 dni 05/02/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: