KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Biblia Social Media /

Kacper Bisanz, Wojciech Bizub, Karol Chojnacki, Tomasz Guzik, Krystian Kucharski, Paweł Majewski, Szymon Mierzwa, Bartek Popiel, Przemek Przybylski, Piotr Szyszka.
Wyd. 2.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BIB )
[Katowice] : | Expertia,
[2021].
600, [1] s. : il. ; 22 cm.
978-83-67098-01-4


 



E-mail marketing
Facebook
Google Ads
Google Analytics
Instagram
LinkedIn
Media społecznościowe
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
Social media marketing
TikTok
YouTube

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.61915 Marketing. PR. Reklama.BIB 30 dni 12/04/2025 Zamów
WYP G.61914 Marketing. PR. Reklama.BIB 30 dni 16/03/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: