KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych /

badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych /
Wąsikowska, Barbara.
Barbara Wąsikowska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (WĄS )
Warszawa :
Difin,
2023.
202, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 185-197.
978-83-8270-265-1


 



Badania konsumenckie
Badania marketingowe
Elektroencefalografia
Neuronauka konsumencka
Techniki biometryczne
Zachowania konsumenckie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.60845 Marketing. PR. Reklama.WĄS 30 dni 01/06/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: