KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych /

jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych /
Tkaczyk, Paweł.
Paweł Tkaczyk.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (TKA )
Gliwice :
Helion,
cop. 2012.
153 s. ; 21 cm.
Na okł. odwrócony tyt.: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
978-83-246-3624-2


 



Grywalizacja
Marka
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.60817 Marketing. PR. Reklama.TKA 30 dni 06/04/2025 Zamów
Rekord:
ISBN: