KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Konsumpcja w czasach pandemii : jak kryzys spowodowany pandemią COVID-19 zmienił zachowania konsumentów? /

jak kryzys spowodowany pandemią COVID-19 zmienił zachowania konsumentów? /
Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KON )
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2022.
168, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 145-151.
978-83-208-2506-0


 



COVID-19
Konsumenci
Pandemia COVID-19
Zachowania konsumenckie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.56943 Marketing. PR. Reklama.KON 30 dni 08/12/2024 Zamów
Rekord:
ISBN: