KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Public relations w przestrzeni mediów społecznościowych : działania organizacji i jej pracowników /

działania organizacji i jej pracowników /
Kaczmarek-Śliwińska, Monika.
Monika Kaczmarek-Śliwińska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KAC )
Koszalin :
Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
2013.
180 s. : il. ; 24 cm.
(Monografia - Politechnika Koszalińska. Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej ISSN 0239-7129 )
(Monografia / Politechnika Koszalińska. Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej 0239-7129 )
ISSN 0239-7129 oraz nr 241 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. s. 159-174.


 



Internet
Internet PR
Media społecznościowe
Public relations
Zarządzanie kryzysowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54912 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni Zamów
WYP G.54911 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni Zamów
WYP G.54910 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni 15/01/2022 Zamów
Rekord: