KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym /

pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym /
Neuromarketing im Internet : Gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt
Pispers, Ralf.
Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tł. Ewa Bluszcz.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (PIS )
Łódź :
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
2021.
226 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 219-223.
978-83-8220-447-6


 



Internet
Internet rzeczy
Media społecznościowe
Megatrendy
Neuromarketing
Sieci cyfrowe
Sztuczna inteligencja

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54448 Marketing.PR.Reklama.PIS 30 dni 04/04/2024 Zamów
Rekord:
ISBN: