KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu /

nowe trendy i wyzwania dla marketingu /
red. nauk. Tomasz Domański ; aut. Justyna Anders-Morawska, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Marta Hereźniak, Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Emilia Pietrzak, Michał Sędkowski.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (STR )
Warszawa : | Łódź :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ; | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
cop. 2020.
186 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w j. ang.
978-83-8142-903-0


 



Handel
Kultura
Marka
Marketing
Media społecznościowe
Miasta
Rynek ekologiczny
Sieci handlowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.56017 Marketing. PR. Reklama.STR 30 dni Zamów
WYP G.56016 Marketing. PR. Reklama.STR 30 dni 08/07/2023 Zamów
WYP G.52380 Marketing. PR. Reklama.STR wypożyczona 06/05/2024 03/04/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: