KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Consumer rights protection : threats and opportunities for enhancing consumer awareness /

threats and opportunities for enhancing consumer awareness /
ed. by Sławomir Smyczek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (CON )
Katowice :
Publishing House of the University of Economics in Katowice,
2020.
350, [3] s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Publishing House of the University of Economics in Katowice )
(Scientific Publication / Publishing House of the University of Economics in Katowice )
Materiały z konferencji naukowej, 16-18 czerwca 2019 r., Katowice.
Bibliogr. s. 305-345.
978-83-7875-582-1


 



Konsumenci
Marketing
Prawa konsumenta
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Zachowania konsumenckie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.50917 Marketing.PR.Reklama.CON 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: