START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Psychologiczne uwarunkowania technik wywierania wpływu w reklamie / [Dokument elektroniczny]

Styburska, Marta.
Marta Styburska ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2018.
45 s..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
50021 (to nie jest sygnatura)





Wywieranie wpływu
Psychologia
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8517) Tylko na miejscu 2000500085178 -